уторак, 4. октобар 2016.

Moje misli


Iza mene šušti  lišće,jesen je, sunce se probija i pravi igru senki na mom računaru. Koliko je ustvari sve nepostojano i kako se sve menja tako brzo, taman se naviknem na tišinu i poverujem da je to dovoljno da počnem sa pisanjem i onda shvatim koliko misli lutaju, odlaze za lišćem koje leluja, okače se tako i vise i ne žele da rade ili budu uključene u proces stvaranja, jednostavno žele tako da vise na suncu i odmaraju. Ah možda su u pravu, meni nedostaje dokolica, potpuni nerad,samo ležanje na zemlji i posmatranje oblaka bi me usrećilo tek toliko da se pomirim sa sopstvenim mislima pa ćemo se kasnije dogovoriti šta ćemo i kako ćemo.

Pokret i zvuk, znam da me to oživi kad ponekad pomislim da sam nestala. Zvuk me probudi iznutra i pozove na pokret, ja bih sad od sreće plesala kao ovo lišće tamo vamo pustila bih da me vetar miluje i okreće, samo ne bih volela da sam list samotnjak, već da krasim drvo sa ostalima i lagano se uvijam i okrećem ka svetlosti.

Teško je uhvatiti sopstvene misli, one su neposlušne i žele stalno nečeg da se igraju baš kao deca. Ponekad mi se čini da ne mogu da ih razumem najbolje a onda mi jedan duhovnik reče da to i ne treba da pokušavam, već samo da ih volim, volim sada svoje misli, one će mi pokazati put do srca. Nije lako nijednom čoveku što je biće od duha, duše i tela, nije lako sastaviti se sam sa sobom a kamoli kraj i početak…bude mi žao što toliko razmišljamo o svemu i pridajemo značaj i težinu neku navlačimo a onda pokušavamo da  stresemo sa sebe. Niko neće da počisti za sobom, da se makar osvrne i pogleda kakvim mislima se bavio i šta je time izazvao.  A treba tako malo, samo da čovek pusti misli na sopstveno videlo,da ih pomazi, zagrli i ponovo vrati u sebe i onda će se i one smiriti, isto kao i deca, neće stalno nešto tražiti i zapitkivati i eto ti čoveče Božji mira koji toliko tražiš.


3 коментара:

  1. Baš slatko, prepoznala se u nekim tvojim rečima... :)

    ОдговориИзбриши
  2. samo da čovek pusti misli na sopstveno videlo... kako najlakse pustas misli, ja nekako nemam dobar metod za to.. knjige, film, muzika.. ali mi nije dovoljno, nekako vrlo brzo se stvaraju i treba mi nesto efikasnije...

    ОдговориИзбриши