четвртак, 11. фебруар 2016.

ВАЖНО ЈЕ НЕ БИТИ ОЗБИЉАН


ВАЖНО ЈЕ НЕ БИТИ ОЗБИЉАН

 
Како старим тако схватам колико је све лакше у животу када не узимамо ствари превише озбиљно. Чак мислим да ништа није вредно да буде страшно озбиљно….професори не би требало да су тако озбиљни, послодавци су смртно озбиљни, политичари су посивели колико су озбиљни…..чему све то?

наш живот би требало да је саткан од радости, чак и кад има патње и тада да се смејемо као што то чине људи у Индији, живот је игра и требало би да живимо као  да плешемо (по могућству салсу)….као   Кубанци…. Да нам се осмех не скида са лица.

Трудим се да васпитавам своју децу тако да ме никад не схватају преозбиљно и увек се кад сам строга а они ме гледају бледо, на крају насмејем….јер видим њихова уплашена лица, тек тад осетим какву неправду чиним и одмах се насмејем а они буду у неверици још који секунд па тек после се опусте, чему то питам се ја?
Беспотребна је сва та  патетика,  страхопоштовање, ауторитет и став, коју носи озбиљност, све постаје сувишно и некако бесмислено….а на крају крајева ми сами дајемо смисао свему зато је заиста важно не бити озбиљан

Нема коментара:

Постави коментар